středa 19. prosince 2012

VARIANTA MUNCHIES

SOKOLČÍ - VARIANTA MUNCHIES 

Jedná se o nástupovou vaiantu do již stávající cesty Munchies, která je za 9. Tenhle nástup zlákal vícero lidí kteří se o něj pokoušeli. Avšak nikomu se to doposud nepodařilo. 

Jel jsem sem jedno odpoledne sám a jelikož Honza, kterej měl přiject nakonec nemohl, zakousl jsem se do tohodle projektíku. Uprostřed je místo, které jsem stále nemohl vymyslet... Všechny kroky okolo jsem udělal a samotnej Munchies mi přišel lehkej a tak sem měl radost, že to bude oříšek. 

Při druhé návštěvě jsem změnil betu a najednou jsem krok udělal. Šlo tedy o to pospojovat to do jednoho... No a to nakonec taky šlo. 

Omlouvám se, že na konci videa už toho není moc vidět, ale tam už je to lehký!!  


obtížnost je buď okolo 7B+ bouldru (což je mi divný, že by to do té doby nikdo nepřelezl... 7C??)
a nebo tak nějak okolo 9+ (možá 9+/10-)... netuším. Třeba nakonec přijede Luky a dá to za 7A ostatně jako všechny BLD... 

Žádné komentáře:

Okomentovat